Форми та зміст результативної
організації роботи на уроці
Форма навчальної діяльності
|
Мета застосування
|
Етап процесу навчання
|
Очікуваний результат
|
|
виховний
|
навчальний
|
|||
1. Робота в парах
(2 учні)
|
Підвищення активності,
якості знань учнів із різними можливостями
|
Повторення, вдосконалення
знань, умінь та навичок
|
Товариськість, взаємо-допомога,
співробіт-ництво
|
Інтенсифікація роботи учнів
із високими та низькими можливостями у розв’язання спільної проблеми
|
2. Робота в ланках (4 учні)
|
Розвиток навичок
самоконтролю, покращення оперативного контролю з боку вчителя за засвоєнням
матеріалу
|
Формування, контроль знань,
умінь, навичок, повторення засвоєного матеріалу
|
Взаємо-контроль, колективізм, уважне ставлення до
товаришів
|
Висока результатив-ність,
активізація діяльності кожного учня, швидкість темпу
|
3. Кооперовано-групова форма (5-7 учнів)
|
Формування дослідницьких
якостей у розгляданні однієї проблеми в різних аспектах
|
Формування, закріплення,
вдосконалення, контроль знань, умінь, навичок
|
Зацікавленість кожного у справі всіх,
розвиток дослідницьких якостей
|
Повне висвітлення проблеми
в класі в процесі роботи над її частинами окремих груп
|
4. Диференційовано-групова форма (10 учнів)
|
Удосконалення потенційних
можливостей учнів під час виконання вправ реконструктивно-варіативного та
творчого характеру
|
Формування, вдосконалення,
систематиза-ція, контроль знань, умінь, навичок
|
Підвищення інтересу до навчання, розвиток
працездатності, відчуття своєї значущості
|
Інтелектуальне зростання
кожного учня у відповідності з його навчальними можливостями
|
5. Індивідуалізо-вана форма (1-2 учні)
|
Виявлення вміння учнів
працювати самостійно, визначення труднощів у засвоєнні матеріалу
|
Удосконален-ня, контроль
знань, умінь та навичок
|
Самостійність, відповідаль-ність учнів
|
Отримання реальної картини
рівня засвоєння матеріалу кожним учнем
|
6. Індивідуально-фронтальна форма
|
Створення кращих умов для
обдарованих учнів
|
Формування, закріплення,
контроль знань…
|
Розвиток особистостей обдарованих учнів
|
Високий рівень засвоєння
матеріалу всіма учнями
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.