середа, 15 березня 2017 р.

Форми та зміст результативної організації роботи на уроці

Форми та зміст результативної організації роботи на уроці

Форма навчальної діяльності
Мета застосування
Етап процесу навчання
Очікуваний результат
виховний
навчальний
1. Робота в парах
(2 учні)
Підвищення активності, якості знань учнів із різними можливостями
Повторення, вдосконалення знань, умінь та навичок
Товариськість, взаємо-допомога,
співробіт-ництво
Інтенсифікація роботи учнів із високими та низькими можливостями у розв’язання спільної проблеми
2. Робота в ланках            (4 учні)
Розвиток навичок самоконтролю, покращення оперативного контролю з боку вчителя за засвоєнням матеріалу
Формування, контроль знань, умінь, навичок, повторення засвоєного матеріалу
Взаємо-контроль, колективізм, уважне ставлення до товаришів
Висока результатив-ність, активізація діяльності кожного учня, швидкість темпу
3. Кооперовано-групова форма (5-7 учнів)
Формування дослідницьких якостей у розгляданні однієї проблеми в різних аспектах
Формування, закріплення, вдосконалення, контроль знань, умінь, навичок
Зацікавленість кожного у справі всіх,
розвиток дослідницьких якостей
Повне висвітлення проблеми в класі в процесі роботи над її частинами окремих груп
4. Диференційовано-групова форма           (10 учнів)
Удосконалення потенційних можливостей учнів під час виконання вправ реконструктивно-варіативного та творчого характеру
Формування, вдосконалення, систематиза-ція, контроль знань, умінь, навичок
Підвищення інтересу до навчання, розвиток працездатності, відчуття своєї значущості
Інтелектуальне зростання кожного учня у відповідності з його навчальними можливостями
5. Індивідуалізо-вана форма   (1-2 учні)
Виявлення вміння учнів працювати самостійно, визначення труднощів у засвоєнні матеріалу
Удосконален-ня, контроль знань, умінь та навичок
Самостійність, відповідаль-ність учнів
Отримання реальної картини рівня засвоєння матеріалу кожним учнем
6. Індивідуально-фронтальна форма
Створення кращих умов для обдарованих учнів
Формування, закріплення, контроль знань…
Розвиток особистостей обдарованих учнів
Високий рівень засвоєння матеріалу всіма учнями


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.